• 4922*
טלפוןלניווט Waze

מרכז שיקום יום

  • מרכז שיקום יום גולדן קייר

אודות מרכז שיקום יום של רשת גולדנקייר

עברתם ניתוח או אירוע מוחי? סובלים מכאבים כרוניים או מתמודדים עם מחלות במערכת העצבים? תפקודכם הגופני נפגע מסיבה כזו או אחרת? זה הזמן לדעת הכל על פעילותו של מרכז שיקום יום של "גולדנקייר" המאפשר לכל אחד ואחת לחזור לשגרת היומיום בהתאם לקצב אישי ומותאם.

מרכז שיקום יום של גולדנקייר מציע במקום אחד פתרון הוליסטי לאנשים שעברו ניתוח או תאונה, או שתפקודם נפגע. מרכז שיקום יום של גולדנקייר מסייע לחציית הגשר ולשיבה לשיגרת חיי היום יום בעזרת סדרת טיפולים מדיסציפלינות שונות בהתאם לקצב אישי ומותאם.

מרכז שיקום יום גולדנקייר משתייך לרשת המרכזים הרפואיים של קבוצת גולדנקייר , המתמחה בהפעלת מרכזים רפואיים טיפוליים מזה כשלושים שנה בארץ ובחו"ל. המרכז פועל בשני סניפי הרשת בישראל, האחד בנס ציונה, והשני בסניף התיכון במרכז ברפואי בת"א, כאשר בכל אחד מהמרכזים ניתן למצוא את המענה הטיפולי-שיקומי המותאם לכל אחד ואחת מביניכם ברמה האישית.

במרכז שיקום יום היקף הטיפולים הרב מקצועיים נתון להפניה של הגורם המטפל. סדרת הטיפולים המותאמת תתקיים במסגרת מכון היום בגמישות מקסימלית ובזמינות מירבית, ותיעשה במפגשים יומיים ובתדירות של מספר פעמים בשבוע.

על בסיס אבחנה רפואית ופרא-רפואית רב מקצועית משולבת, נבנה עבור המטופל תכנית טיפולים יומית אישית בהיקף של מספר שעות בלבד, אשר תשלב שלושה סוגי טיפולים מתוך סל הטיפולים הקיימים במכון השיקום, ואילו הם:

✓ פיזיותרפיה

✓ הידרותרפיה

✓ ריפוי בעיסוק

✓ קלינאות תקשורת

✓ סיוע עובדת סוציאלית

✓ דיאטנית

כל סוגי הטיפולים המוצעים לכם במרכז יום שיקום גולדנקייר, מיושמים על ידי צוותים של מטפלים מנוסים ומיומנים
העוסקים ומתמחים בכל אחד מסלי הטיפולים הקיימים במרכז.

הצוותים הפרא-רפואיים שלנו מטפלים מידי יום בגברים ובנשים, המגיעים מכל אזור המרכז, החל מתל אביב, חולון ובת ים, ועד נס ציונה, ראשון לציון, גדרה, באר יעקב רחובות ואשדוד. אצלנו ניתן לקבל טיפול לכל פרק הזמן של השיקום הנחוץ.

סוגי טיפולים

אנו פועלים בכל דרך על מנת לשמר ולטפח את מקצועיות הטיפול, וממקדים את מירב המשאבים על מנת להמשיך ולטפח מצוינות רפואית במרכז שיקום יום מתקדם.

את צוות השיקום הפרא-רפואי מלווה רופא שיקום ייעודי אשר עוקב אחר ההתפתחות וההתקדמות של כל מטופל ומטופלת.
ההנהלה במרכז שיקום יום מקדישה משאבים רבים בכדי לצייד את המרכז במתקני שיקום מהמתקדמים בעולם, ובאמצעי הטיפול שנמצאים בחזית הטכנולוגיה בארץ ובעולם, כאשר אבני היסוד עליהן מושתת פעילות הקבוצה, נועדו לשפר את מצבם התפקודי (הגופני והנפשי כאחד) של כל אחד ואחת מהמטופלים במרכז יום שיקום, וכל זאת תוך בניית תכנית טיפולית-שיקומית מותאמת מטופל/ת. בנוסף, אנו מאפשרים לבני משפחתו של המטופל לקחת חלק פעיל בתהליך, כאשר התפיסה הטיפולית-שיקומית שלנו דוגלת במעורבות גבוהה של בני המשפחה בהליך הטיפולי-שיקומי.

לצורך כך, אנו מקיימים הדרכות מעשיות לבני משפחתו של המטופל, וזאת על מנת לתרגל יחד איתו מספר תרגילי פיזיותרפיה.

הצוות הפרא-רפואי במרכז עובר הכשרות רלוונטיות, בעזרתן הוא מתעדכן כל העת בחידושים החלים בעולם הטיפולי.
המרכז מקדים את זמנו, ומציע באופן ייחודי טיפולי מים לשיקום כחלק מסל הטיפולים.
המרכז לשיקום יום פועל בהסדרים עם משרד הבריאות, ארבע קופות החולים, חברות ביטוח ומשרד הביטחון, וכן מאפשר חבילות שיקום פרטיות במחירים שווים לכל נפש (למי שאינו נמצא זכאי או שניצל את זכאותו מגורמי המימון השונים).

למי מיועדים הטיפולים במרכז שיקום יום?

✓לאנשים שעברו ניתוח נוירוכירורגיים

✓פגיעה מוחית על רקע אירוע מוחי

✓מחלות במערכת העצבים המרכזית וההיקפית

✓פגיעות במערכת התנועה לאחר החלפת מפרקים, דלקות פרקים חריפות ושיקום לאחר שברים

✓מחלות כרוניות של מערכת התנועה - בעיות גב, מפרקים, פיברומיאלגיה

✓קטיעות של גפיים

✓סיבוכים של מחלות שגורמים לירידה בתפקוד ובאיכות חיים

✓כאבים כרוניים אחרים


הפתרון ההוליסטי המוצע במרכז יום שיקום גולדנקייר , מותאם לכל אחד ואחת ברמה הפרטנית, כאשר הטיפול השיקומי מותאם לקצב האישי של כל מטופל/ת במרכז. כמו כן, חשוב לציין שמרכזי השיקום שלנו תוכננו והוקמו בהתאם לתקני משרד הבריאות בפרוגרמה החדשה, והם משלבים בתוכם את כל מערכות הציוד והאבזור הנדרש לצרכי מתן טיפולים שיקומיים בסטנדרטים הגבוהים יותר, כל זאת תוך הקפדה יתרה על התאמת אופן השימוש במכשור המתקדם לצורכי הטיפול השיקומי של כל מטופל/ת.


גולדנקייר - מרכז שיקום יום מציג: רצף טיפולי לבני הגיל השלישי

אחת מההתמחויות הטיפוליות שלנו בקבוצת גולדנקייר, הוא נושא הרצף הטיפולי המותאם למצבו הפיוזיולוגי-תפקודי של המטופל בתקופות גיל שונות. התמחות זו מאפשרת לנו להעמיד לרשות כל מטופל ומטופלת את המסגרת הטיפולית-שיקומית הרחבה ביותר, וכל זאת תוך התייחסות נקודתית להליכי אשפוז כאלו ואחרים אותם חווה המטופל לאורך תקופת הטיפול השיקומי. הפתרונות הטיפוליים שלנו מותאמים בין היתר לבני הגיל השלישי לאחר אשפוז במחלקות אקוטיות, שיקום תוך כדי אשפוז, שיקום לאחר שחרור ואשפוז סיעודי ושיקום למטופלים סיעודיים אשר אינם יכולים לחזור לתפקד בביתם.

כמו כן, אנו דוגלים בפיתוח מסגרות חברתיות לקהילת המטופלים שלנו, כאשר הפעילות במרכז מאפשרת ליהנות ממגוון רחב של פעילויות חברתיות בהן המטופלים יכולים לקחת חלק פעיל בהתאם למצבם.


במסגרת שיקום יום מתגבשות קבוצות "מעגלים" שמיועדות לקהילות חולי פרקינסון במטרה לספק למטופלים חווית טיפול קבוצתית. במכון מפותחות תכניות תעסוקה, ריפוי בדיבור עם פיתוח קול וריפוי בתנועה המסייעים למטופלים להגיע לפעילויות שבועיות לשימור יכולותיהם הקוגניטיביות.

בכל שאלה בנוגע לפעילותו של מרכז שיקום יום של גולדנקייר , כולל שאלות בעניין התכנית הטיפולית-שיקומית המותאמת באופן פרטני לכל מטופל/ת תוכלו ליצור איתנו קשר עוד היום וצוות המטפלים שלנו ישמח לעמוד לרשותכם ולהשיב על כל שאלה.

לקריאה אודות המכון האונקולוגי שלנו היכנסו 

למידע על המכון הפזיותרפי של רשת גולדנקייר קייר לחצו כאן

מידע נוסף

                       מידע למטופל

זימון תורים

צוות המטפלים

בנוסף אנו תמצאו אצלנו את השירותים:

  • מרכז שיקום בנס ציונה
  • שיקום יום גריאטרי
  • בית חולים שיקומי בנס ציונה
  • מרכזי שיקום יום פרטיים
  • מרכז שיקום יום
  • שיקום יום
  • שיקום יום בנס ציונה
הסדרי תשלום | רשת גולדנקייר